שיווק בעזרת ממתקים איך זה עובד?

יש מישהו שלא אוהב ממתקים, כל ילד וילדה וכמובן גם מבוגרים, לא יכולים לעמוד בפיתוי שמדובר בדברי מתיקה שונים, ושוקולד כמובן הוא ללא ספק המלך בתחום המתוקים.

חטיפים וממתקים הם דרך נהדרת למיתוג העסק בצורה מקורית במיוחד, הם מתכלים הם שימושים, ובעיקר משאירים זיכרון מתוק בפה וזיכרון של המותג בלב, היום אפשר למצוא מגוון ענק של ממתקים ממותגים, קופסאות פח עם סוכריות, מארזים ממותגים מלאים בשוקולדים, גלילי סוכריות ועוד..

האריזות של הממתקים והעטיפה ניתנות למיתוג עיצוב והדפסה לפי הדרישה וישדרו בשבילכם את המסר המדויק שחיפשת לעסק שלכם.

במאמר אספנו בשבילכם כמה רעיונות לממתקים שיעשו את האפקט המתוק והמיוחד שחיפשתם:

ממתקים ממותגים לכנסים, אירועים ועוד..  

ממתקים ממותגים הם פתרון יצרתי למיתוג אירוע רב משתתפים, התקציב לא צריך להיות כזה גבוהה, המתנה מחולקת לכל כל לקוח פוטנציאלי, מחווה נעימה ומתוקה שפשוט כיף לקבל, אם זה מסטיקים עם מיתוג ולוגו, אולי סוכריות בעטיפה ממותגת, אולי שוקולד ממותג + ברכה מעניינת, פשוט עוד דרך נפלאה לקידום מכירות הקרת תודה, והשארת זיכרון מתוק אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

ממתקים עם מיתוג אישי

מתנה קטנה ומתוקה שניתן למתג בדרכים רבות, פתרון מושלם לאירועים, היום תוכלו למצוא מגוום דרכים למיתוג בעזרת ממתקים, אם זה בהטבעה, הדפסה, אולי באריזה מותאמת אישית עם הלוגו של החברה ומלא מלא ממתיקים טעימים, קיום ממתקים ממותגים הם כלי מאוד שכיח ליחסי ציבור, הם יעשו את שבירת הקרח בשבילכם, ועוזרים מאוד להורדת לחץ בפגישות, דוכני קבלה אירועים תערוכות ועוד..

מתנות מתוקות לעובדים 

בנוסף למגוון של ממתקים ממותגים, אצלנו תוכלו למצוא גם מתנות ממתקים לעובדים, מתנות מדליקות בעלות אופי צעיר ועכשווי שיכולות לשמש את העובדים לשנים ארוכות, לדוגמא מפל שוקלד, מכונת ביתית להכנת שיערות סבתא אולי מכונת מסטיקים אישית? ב - SWEET LOGO תמצאו פתרונות מתוקים ומגניבים שיעשו בשבילכם את העבודה.

ממתקים ממותגים לעסקים

עוגיות שוקולדים או אולי בכלל סוכריות ללא סוכר, הממותגים במיוחד עבור העסק שלכם יכולים לעשות את הטוויסט שחיפשתם, בקרב מסעודות או בתי קפה לדוגמא ובית הקפה היה רוצה לפנק את הלקוחות שלו ולהעניק לכל לקוח יחד עם הקפה שוקולד קטן עכשיו תוסיפו על השוקולד הקטן הזה את לוגו אם השם של בית הקפה, זו תהיה תוספת קורצת במיוחד שתגביר את המודעות למותג ואת נאמנות הלקוח למוצר שקיבל.

עוד דוגמא? בתי מלון תחשבו שאתם נכנסים למלון ויש לכם בדלפק שוקולדים עם שם המלון והם כול כך טעימים.. זה ימתיק את זמן ההמתנה ישחרר את הלחץ בלחכות לצ'ק אין, וישאיר אצלם חוויה חיובית מבית המלון, נכון לא כולם אוהבים להגזים עם המתוק, אבל כולם ייקחו את השוקולד וגם אם לא יאוכלו אותו הם יעניקו אותו לילדים או חברים וככה על הדרך חשפתם את המותג שלכם לעוד אנשים.

אז מה היה לנו? 

כפי שכבר אמרנו ואפשר להבין מהמאמר הזה, ממתקים ממותגים הם פתרון מעולה למיתוג וליחסי ציבור, מבית העסק שלכם לאירועי חברה שונים ועד לבת מצוות מסיבות ותערוכות, אצלנו ב SWEET LOGO – תוכלו למצוא מגוון רחב של ממתקים במיתוג אישי עם אפשרות למיתוג עטיפות אריזות ועוד ועוד..