שוקולדים עם לוגו לכנסים ואירועים

מיתוג לעסק שלכם באמצעות ממתקים ממותגים

תקופת הקורונה כבר כמעט לגמרי מאחורינו וזה בדיוק הזמן להכין את השטח ולהתחיל לתכנן את הכנסים והאירועים העסקיים לתקופה הקרובה.

הפקת כנס או אירוע עסקי זה רגע מהותי עבור בית העסק וחשוב מאוד שהוא יעבוד ויעבור בצורה מושלמת - באופן כזה שאף אחד מהאורחים לא יוכל לשכוח ולכן חשוב מאוד לשים דגש רב על הפרטים הקטנים.

לא רק התוכן של האירוע הוא שקובע

נכון שהחלק העיקרי שתופס את מלוא תשומת הלב הוא התוכן שנציג באירוע - אילו תכנים יהיו? על מה נדבר בכנס ומהי מטרתו העיקרית, אבל חשוב להבין שלאווירה באירוע ש השפעה רבה על הצלחת הכנס וחשוב מאוד לחשוב גם על כל מה שמסביב שיכול לסייע לנו ולשפר את האווירה בכנס.

שוקולדים ממותגים - הרעיון המקורי הבא לאירוע שלך

שוקולדים ממותגים לאירועים הפכו לנפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות ויש להם את היכולת להפוך את האירוע הבא שלכם למושלם בדיוק בגלל הזיכרון המתוק שתוכלו להשאיר לאורחים שלכם במהלך האירוע ואפילו אחרי שהם הולכים.

האמת, שלא משנה אם מדובר באירוע עסקי או אירוע פרטי, שוקולד ממותג הוא מתנה שכולם אוהבים לקבל, בכל זמן ובכל מצב.

מה חשוב לקחת בחשבון בקניית שוקולד עם לוגו לעסק?

הטעם

חשוב מאוד לבחור שוקולד טעים, משובח ואיכותי בשביל להשיג את המטרה שאותה אתם רוצים - זיכרון מתוק של האורחים שלכם לאירוע.

אם לא הצלחת "לפגוע" בטעם, זה עלול ליצור את הפעולה ההפוכה ולשרת אתכם לרעה ולכן חשוב מאוד לדעת שבחרתם את השוקולד הנכון לאירוע שלכם.

סוג ההטבעה

שוקולד ממותג יכול להגיע ב-2 אופנים עיקריים:

1. הטבעת הלוגו של השוקולד עצמו - מתאים יותר בשוקולדים גדולים עם חלל גדול שמאפשר את הטבעת הלוגו בצורה ברורה ומובנת.

2. הטבעת השוקולד על האריזה של השוקולד

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

אנחנו בסוויט לוגו מומחים ביצירת שוקולדים ממותגים לאירועים, בין אם מדובר בכנסים ואירועים עסקיים ובין אם מדובר באירועים פרטיים.

אנחנו עובדים עם המפעלים המובילים בארץ וזאת על מנת להבטיח לכם את הטעם המושלם לאירוע שלכם - כזה שהאורחים שלכם לא יוכלו לשכוח.

צרו אתנו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד.