מתנות מתוקות לחגים לעובדים וללקוחות שלכם

החגים הגיעו ויחד איתם, איך לא, גם המתנות לחגים!

למרות שבחירת מתנות לחגים יכולה להיות משימה מעט מתישה ולא אחת אנחנו כמעסיקים מעדיפים "לגלגל" אותה אל מישהו אחר (מחלקת משאני אנוש לדוגמה), חשוב לזכור שהמתנות האלו הן דרך נהדרת להראות לעובדים או ללקוחות שלכם שהם חשובים ומוערכים. מתנה כיפית ומפנקת יכולה לתת להם מוטיבציה למשך חודשים רבים, ולשמור את נאמנותם לחברה שלכם. 

חוץ מזה, ההתרגשות במקום העבודה ביום קבלת המתנות היא תמיד נעימה ומחממת את הלב.

אז מה עושים אם בכל זאת אין לנו אנרגיה להשקיע בבחירת המתנה? אל תדאגו, הנה הסוד להצלחה: בחרו משהו מתוק. אין כמו מתנה מתוקה, אכילה, טעימה, שאפשר לחלוק עם חברים ומשפחה, ליהנות ממנה לאורך כמה ימים ואפילו להוציא אותה כקינוח בערב החג. 

במיוחד בשבילכם, הכנו שלוש אופציות מתוקות למארזים שכיף לקבל. אם יש לכם עוד רעיונות, אתם מוזמנים לשתף אותם איתנו. מוכנים? התחלנו:

מארז שוקולד ממותג

כיום ניתן להכין מארזי שוקולד ממותג במחיר לא גבוה. המארז יהיה מקושט בטוב טעם, על טהרת הלוגו והצבעים המייצגים של החברה שלכם. כך הורגים שתי ציפורים במכה אחת: מחזקים את זהות המותג וגם מעניקים לעובדים מתנה מפנקת במיוחד. תארו לעצמכם את ערב החג: הארוחה נגמרת, הקינוחים נשלפים ו… טא-דאם! הלוגו שלכם על השולחן לעיני כל האורחים, פשוט תענוג, לא ככה? חשוב לציין שאם בוחרים את האופציה הזו, יש לוודא כי כל השוקולדים כשרים לכל ימות השנה, במיוחד עם העובדים שלכם או המשפחות שלהם הינם שומרי מסורת. שלא יהיו פאדיחות…

מארז דבש טהור ויין איכותי

זו מתנה שמתאימה בעיקר לראש השנה, אבל לא רק. זו יכולה להיות מתנה מצויינת, שכן דבש ויין נחשבים לפריטי יוקרה, ומשדרים הערכה, כבוד והשקעה. החיסרון באופציה הזו היא שאם בוחרים מוצרים איכותיים באמת, המחיר עלול להיות גבוה והכמות קטנה, כך שיהיה קשה לחלוק את השי עם כל המשפחה. אם כן, זו היא אופציה מצויינת אם יש לכם מעט עובדים, או אם התקציב שלכם גבוה יותר מהמקובל בשוק.

מארז סוכריות והפתעות

אין דבר שאנחנו אוהבים כמו סוכריות בשלל צבעים: זה ססגוני, זה כיפי, זה משמח, זה פשוט נהדר. אם אתם מעסיקים עובדים צעירים (גילאי 18-22) או אם לעובדים שלכם יש משפחות עם ילדים קטנים, זו מתנה מלהיבה ומרגשת. החיסרון הברור שלה הוא, שהיא פחות בריאה. אבל לפעמים שווה לעגל פינות למען השמחה והצבעוניות… או לפחות כך אנחנו חושבים. 

מצאתם כאן משהו שיתאים לכם? המלצה מאיתנו - אפשר ומומלץ גם לצרף כרטיס ברכה אישי לכל עובד, הנושא את הלוגו שלכם (חברות שמספקות מארזי שוקולד ממותגים יספקו לרוב גם את השירות הזה). אנחנו מאחלים לכם בהצלחה וחג שמח!