עוגיות מזל – דרך טעימה עם מסר משעשע

עוגיות מזל נפוצות מאוד בתרבות הפופולארית בארה"ב, ומן הסתם –ג ם במזרח הרחוק, מהן הן מגיעות במקור.

אולם בשנים האחרונות חברות שונות לקחו את הקונספט הפופולארי הזה, בו מסר משעשע נוסח "עתידות" של מסטיק "בזוקה" מוכנסות לתוך עוגיית מזל, ואימצו אותו אל עולם השיווק – כאשר הן מטביעות או מדפיסות מסרים שיווקיים בעוגיות מזל משלהן.

כעת גם החברה שלך יכולה לעשות זאת דרך האתר שלנו, עם עוגיות מזל המכילות מסרים שיווקיים, עם או בלי לוגו, בתוך עוגיות מזל משלך. 

זוהי מתנה מושלמת לחלוקה באירועי חברה ובכנסים, או לשים בצלחת על שולחן המתנה במשרדך או בחדר ההמתנה לקראת פגישה.

בכך הלקוחות שלך מקבלים גם מתנה טעימה וגם מסר שיווקי בתוכה, באופן ייחודי ומשעשע, שיגרום להם לזכור אותך ואת החברה שלך.

עוגית מזל ממותגת

עוגית מזל היא עוגייה עם מסר כתוב על פיסת נייר קטנה בתוכה. בדרך כלל, מדובר בעוגייה חלולה שבתוכה מצוי הנייר עם המסר המדבר על חוכמת חיים מסויימת, ציטטה ידועה או ניחוש עתידות של הסועד.

מוצאה של עוגית מזל הינו המזרח הרחוק, בדגש על סין, אולם עוגיות מזל הפכו לפופלאריות מאוד בצפון אמריקה, ובמיוחד בארה"ב.

חברות מסחריות רבות לקחו את העיקרון של עוגית מזל והפכו אותו לכלי שיווקי יעיל – עם הטבעה של מסרים שיווקיים בתוך עוגיות מזל. 

גם החברה שלך יכולה לעשות זאת, עם הזמנת עוגית מזל ממותגת משלך, הכוללת מסר או מסרים שונים על פתקית בתוך העוגייה. 

לאלו שיקבלו את המתנה הקטנה והטעימה הזו מובטחת גם הנאה מהעוגייה, וגם חשיפה משעשעת וממוקדת למסר או המסרים שלך. 

ניתן כמובן להזמין עוגית מזל מכמה סוגים, הכוללת מסרים שונים בתוכה. כך הדבר הופך למשחק משעשע – כל אחד מקבל מסר אחר, בלי לדעת איזה מסר "יגריל" מתוך הצלחת.

עוגיית מזל – פרסום טעים

עוגיית מזל היא דרך אפקטיבית – וטעימה – לפרסום החברה שלך. עצם העובדה שאדם יכול לקבל עוגיית מזל, ובה פתק עם המסר השיווקי שלך, תגרום לו לזכור אותך ואפילו לשייך את החברה שלך באסוציאציה לטעם של העוגייה.

הקטע המפתיע הוא שעוגיית מזל אינה דבר חדש. למעשה, מדובר בעוגיות עם קונספט ישן שהגיע בכלל מסין הרחוקה, במסגרתו עוגייה חלולה מכילה פתק ובו כתוב כביכול העתיד או המזל שלך. קצת כמו הבדיחות וה"עתידות" של מסטיק "בזוקה", אבל בפורמט של עוגיות...

כעת ניתן למתג כל עוגיית מזל עם המסר השיווקי שלך. זוהי מתנה מושלמת לכנסי חברה, אירועים, תערוכות ולקוחות בחנויות ובתי עסק, על מנת שיזכרו את העבק שלך ואת המסר שלך ביחד עם זיכרון טעים של עוגיית מזל איכותית.

עוגיה סינית – עוגית מזל סינית לשיפור התדמית של העסק

עוגיה סינית, הידועה גם כעוגית מזל סינית – הינה מסורת עתיקה: הסינים, כבר לפני שנים רבות, ידעו לטמון בתוך עוגיות מזל חלולות מסרים קצרים וממוקדים, המתמקדים במזל או בגורל כביכול של אלו הצורכים את אותן עוגיות.

עוגיה סינית כעת יכולה להיות גם כלי חדשני לפרסום ומיתוג: בכנסים, אירועים, בתי עסק ואירועי חברה שונים, תוכלו להשתמש באותה טכניקה עתיקה על מנת להפיץ מסרים שיווקיים שונים, לשיפור התדמית והגברת המיתוג של העסק.

כל מה שנדרש כדי להשתמש עם עוגיה סינית, או עוגית מזל סינית כפי שהוא מוכרת יותר לקהל הישראלי, במאמצי השיווק שלך – הוא להזמין דרך האתר עוגיות מזל סיניות, לפרט מספר אופציות של מסרים שיווקיים (אפשר אפילו עם גרפיקה של לוגו), לפרט את הכמויות הרצויות – ולקבל תוך מספר ימים חבילה של עוגיות סיניות ממותגות עם המסרים שלך!

עוגיית מזל סינית עתיקה – "טכנולוגיית פרסום" חדשנית

הידעתם? עוגיית מזל סינית ידועה כמסורת בסין כבר שנים רבות, אולם היסטוריונים לא יודעים בדיוק לתארך מתי הופיעה עוגיית מזל סינית לראשונה. עוגיית מזל סינית היתה ונותרה דרך להעלות חיוך בדרך מסורתית למי שטועם אותה – הוא גם טועם עוגייה סינית, וגם מקבל בתוכה מסר מרגיע לעתיד.

יש המתווכחים על איכות הטעם של עוגיית מזל סינית. חלקם טוענים שהיא תפלה וחסרת טעם ייחודי; יש אחרים המשווים עוגיית מזל סינית לסוגים שונים של קרקרים; ויש כאלו שמאוד אוהבים את הטעם שלהן. אולם אין ויכוח כי עוגיית מזל סינית יכולה להיות חטיף קטן ונעים באמצע יום עמוס.

כעת תוכלו למנף את אותה מסורת עתיקה המיוחסת לעוגיות מזל סיניות, ולאמץ אותה בדרך חדשנית – לשתול בתוכן מסרים שיווקיים ברוח המסר השיווקי של העסק שלך. זה יכול להיות חטיף טעים באמצע אירוע חברה, כנס, תערוכה וכמתנה לעובדים וללקוחות בעסק עצמו – המעצים את המסרים והערכים של העסק שלך בעיני כל מי שאוכל עוגיית מזל סינית ממותגת שלך.

עוגיות מזל סיניות – פרסום טעים לעסק שלך

עוגיות מזל סיניות הינן דרך ייחודית ומקורית לפרסום של העסק שלך. הפרסום נעשה דרך בלוטות הטעם של הלקוחות הפוטנציאליים – הם מקבלים עוגיות מזל סיניות ממך או מנציגיך, ומקבלים בתוכן מסר שיווקי קצר המתמצת את מה שתרצה לומר להם.

באמצעות עוגיות מזל סיניות, תוכל להעביר לקהל היעד מסרים שיווקיים, ערכים עסקיים ואפילו מסר מעוצב גראפית ממוקד.

כאשר הצרכנים יקשרו בין החוויה הטעימה והנעימה של עוגיות מזל סיניות לבין המסרים שלך, יש סיכוי גדול שהם יזכרו באופן חיובי את המסר שהעברת להם.

עוגיות מזל סיניות הינן כמובן מתנה מושלמת ללקוחות ולעובדים, בכנסים, אירועי חברה, תערוכות, מפגשים מקצועיים, מעמדי מכירה ועוד.

עוגיות מזל למכירה

כמה פעמים היתה לך הזדמנות לקנות פרסום טוב בפורמט מקורי ו...טעים? אין הרבה הזדמנויות מיתוג ופרסום המשלבות חווית טעם עם מסר שיווקי ממוקד. אחת ההזדמנויות הנדירות הללו הינן באמצעות עוגיות מזל למכירה.

תארו לכם: ישנו דוכן עם חומרי שיווק והסברה, או עמדת מכירה של העסק שלכם, בכנס או תערוכה. אתם רוצים למשוך קהל אל העמדה. באמצע הדוכן ישנה קערה או צלחת, ובתוכה עוגיות מזל שבתוכן מסרים שיווקיים שלכם. 

זה יכול להיות כל סוג של מסר. מסר מסתורי. מסר מפתה. מסר עם טעם של עוד... 

זה הכח והפוטנציאל האמיתי של עוגיות מזל למכירה באתר שלנו. הזמינו עוד היום עוגיות מזל דרך האתר, וביחד נתאים לכם מסרים שיווקיים מטעם העסק שלכם בתוכן.

עוגיות מזל סיניות למכירה

עסקים רבים עוסקים בתרומה לקהילה. הם לעיתים תורמים כסף ישירות, או נותנים חסות לאירועים קהילתיים, או תורמים תרומות שוות כסף עבור מטרות קהילתיות ראויות.

הנה דרך מקורית ושיווקית לעשות זאת, מבלי להיתפס כשיווקי מדי: העמידו באירוע קהילתי דוכן של עוגיות מזל סיניות למכירה, ובתוכן מסרים שיווקיים ברוח החברה שלכם, או ערכים בהם דוגלת החברה שלך.

מיכרו את עוגיות המזל הסיניות הללו במחיר סמלי – נניח, שקל לכל עוגיית מזל כזו – והקדישו את כל ההכנסות כתרומה לקהילה. 

כך גם תרוויחו חשיפה שיווקית, גם תתנו לבאי האירוע טעם של עוד וגם תעבירו מסר שיווקי ממוקד מלווה בטעם של  עוד אצל הצרכן...

איפה קונים עוגיות מזל שיווקיות?

עוגיות מזל הפכו להיות כלי שיווקי מקורי, ייחודי וטעים, המשאיר טעם של עוד אצל לקוחות ועובדים, בעיקר באירועי חברה וכנסים, ומעביר מסרים שיווקיים עם אסוציאציה נעימה של טעם העוגיה בפה.

אבל רבים שואלים: איפה קונים עוגיות מזל? ובכן, לא צריך להרחיק עד לסין כדי לקנות עוגיות מזל שיווקיות... אפשר לעשות זאת ממש כאן באתר, כולל עיצוב ובניית המסרים שהטועמים יקבלו עם עוגיות המזל שלהם.

כך תוכלו להפיק עוגיות מזל שיווקיות עם מספר מסרים מטעמכם, כולל לוגו וסלוגן למשל, או ערכים מובילים של החברה שלכם – ולשווק את החברה שלכם בקרב אלפי לקוחות הבאים למשרדי המכירות שלכם, לתערוכות או לכנסים, ואפילו באירועי חברה. 

עוגיות מזל – איפה קונים?

עוגיות מזל הינן לא רק אמצעי עתיק מסין שנועד "לגלות" לטועמים אותן את גורלם ומזלם, אלא גם כלי שיווקי להעברת כל סוגי המסרים הפרסומיים ואמצעי מקורי למיתוג חברות בעיני לקוחות. 

עוגיות מזל הינן שילוב מנצח של חוש הטעם עם העברת מסר ממוקד וקצר, באמצעות הפתק הטמון בתוכן. 

אולם נשאלת השאלה: עוגיות מזל, איפה קונים?

אחד המקומות הטובים ביותר לקנות עוגיות מזל הינו כאן באתר... אנו ממליצים לקנות כמות גדולה של עוגיות מזל, במיוחד אם הנכם מתכוונים לחלק אותם באירוע, כנס או תערוכה גדולים, ולעצב מספר מסרים כך שלא כל העוגיות תהיינה אותו הדבר. 

בדרך הזו, ייתכן ולקוחות יקחו מספר עוגיות, במטרה לנסות ולגלות את כל סוגי המסרים המסתתרים בתוכה. זה יהפוך את צריכת עוגיות המזל שלכם למשחק משעשע ויחשוף את המסר השיווקי שלכם באופן עמוק, שישאיר זיכרון טוב בעיני הלקוחות.

עוגיות מזל לקנות – מסר שיווקי מנצח

באתר הזה תוכלו לקנות עוגיות מזל, אולם אילו שימושים תוכלו לעשות בהם כדי לקדם את העסק או החברה שלכם?

בקצרה, עוגיות מזל יכולות להכיל מסר שיווקי מנצח, או אפילו מספר מסרים שיווקיים מנצחים עבור המותג שלך. 

לכן, האפשרות לקנות עוגיות מזל עבור החברה שלך יכולות לנוע בין חלוקה בחינם באירועי חברה, כנסים, תערוכות ומעמדי מכירה (למשל – במשרדי העסק שלך, כאשר לקוחות באים אליו), לבין מכירתן במחיר סמלי במסגרת ירידים מקצועיים, או כמכירת צדקה כתרומה לקהילה.

כך יוכלו לקוחות פוטנציאליים עוגיות מזל לקנות עבורם, ולהיות חשופים למסר השיווקי שלך, תוך קישור בין טעם העוגייה לאיכות המסר או המסרים שהטמנת בתוך עוגיות המזל הממותגות של העסק.



איפה אפשר לקנות עוגיות מזל?

כאשר עסקים מחפשים הזדמנויות פרסום ומיתוג, הם בדרך כלל מחפשים "את המטבע מתחת לפנס"... הם מפרסמים פלאיירים, שלטי חוצות, חומרי הסברה מודפסים, חולצות וגימיקים שונים ומשונים.

כמעט אף פעם הם לא חושבים לשלב את חוש הטעם עם המסר השיווקי. לא, לא מדובר בקידום מכירות של מסעדות ועסקים מתחום המזון בלבד; חוש הטעם הוא חוש שמעורר חושים אחרים, וקישור בין חוויה טעימה למסר שיווקי יכול להיות פרסום חזק ואפקטיבי הנשאר לאורך זמן בזיכרון הלקוח.

עוגיות מזל עם מסרים שיווקיים שלך בתוכן יכולות להשיג את האפקט הזה. כמובן שנשאלת השאלה – איפה אפשר לקנות עוגיות מזל, הכוללות את המסר השיווקי שלך?

התשובה היא ש... אי אפשר, אלא אם הנך מזמין/ה עוגיות מזל שיופקו במיוחד בשביל העסק שלך. בחיפוש איפה אפשר לקנות עוגיות מזל ממותגות עם המסרים שלך, הגעת למקום הנכון: כאן באתר ניתן לקנות עוגיות מזל כאלו, כולל התאמה אישית של המסר או המסרים שתבחרו לשים בתוכן.

עוגיות מזל סיניות לקנות – טעם השיווק בפה של הלקוח שלך

הידעתם שלשיווק יש טעם וריח? כן, שיווק של העסק שלך יכול להפעיל את חושי הטעם והריח של הלקוחות שלך, גם אם העסק שלכם לא נמצא בענף המסעדנות והמזון. 

איך עושים זאת? עם עוגיות מזל סיניות לקנות עבור העסק שלך – עוגיות מזל סיניות שבתוכן מסרים שיווקיים קצרים וממוקדים המקדמים את העסק שלך. 

כמובן שכדי להצליח ב"קמפיין" כזה של עוגיות מזל סיניות לקנות (גם אם הן מחולקות בחינם או במחיר סמלי ללקוחות) – צריך שהזיכרון של הטעם והריח יהיה טוב, על מנת שהמסר השיווקי יקושר לחוויה טעימה ונעימה.

כאן באתר תוכלו להזמין עוגיות מזל סיניות לקנות עבור העסק שלכם, ולהתחיל להפעיל את חושי הטעם והריח של לקוחותיכם כחלק ממסעות השיווק והמיתוג שלכם.

עוגיות מזל לקניה

עוגיות מזל ממותגות, עם המסרים השיווקיים של העסק שלך, בדרך כלל יחולקו בחינם – בכנסים, אירועי חברה, משרדים, מעמדי מכירה, תערוכות ועוד. 

אבל אפשר לעשות זאת בדרך אחרת, ולהעמיד אותן למכירה תמורת כסף: ניתן להציב עוגיות מזל לקניה, הכוללות מסרים שיווקיים מטעמך בתוכן, למשל בתוך מכונות ממתקים הגובות סכום סמלי עבור כל עוגיית מזל או מספר עוגיות מזל שהן מספקות ללקוח.

זה טוב במיוחד במקומות בהן הלקוחות מבקרים עם ילדיהם כגון קניונים, מופעים ואטרקציות לילדים. 

בדרך הזו הילדים מקבלים חוויה טעימה, ואתם מקבלים חשיפה אצל הוריהם...

קניית עוגיות מזל

עוגיות מזל הינן כלי עתיק לשיווק חדשני, במסגרתו תוכלו לעטוף פתקים קטנים עם מסר שיווקי ממוקד וקצר בתוך עוגיית מזל חלולה. קניית עוגיות מזל היתה כרוכה בעבר בהזמנתן מחו"ל, בעיקר מסין, שם מקורן של עוגיות המזל – אבל לא עוד: ניתן לבצע קניית עוגיות מזל כאן באתר, כולל עיצוב ובניית מסר או מספר מסרים שיווקיים שישולבו בתוך עוגיות המזל שלך.

קניית עוגיות מזל בכמויות גדולות יכולות לשרת את הגברת המסר השיווקי שלך בתערוכות, ירידים, כנסים, אירועי חברה, אירועי צדקה, מעמדי מכירה, משרדי החברה ועוד. 

קניית עוגיות מזל עבור עובדיך ולקוחותיך יכולה לחזק מאוד את המסר השיווקי שלך, תוך קישור בין טעם העוגייה לבין המסרים הטמונים בה – באופן דומה לזה שבו בעבר מסטיק "בזוקה" קישר בין בדיחות ו"עתידות" לבין טעם המסטיק הידוע...

הזמנת עוגיות מזל ממותגות

הזמנת עוגיות מזל יכולה להיות השקעה טובה מאוד בשיווק זול וממוקד עבור העסק שלכם: קל וזול יחסית לייצר אותן, ניתן להטמין בתוכן איזה מסר או מסרים שיווקיים שתרצו (כולל עיצוב גראפי) והן תהיינה מאוד פוופלאריות בקרב קהל היעד שלך.

מתי כדאי לעשות הזמנת עוגיות מזל ממותגות עבור העסק שלך?

אנו ממליצים לעשות זאת כחלק מהכנה לאירוע המוני, בו מאות או אלפי עובדים ולקוחות פוטנציאליים צפויים להשתתף – תערוכות, ירידים, כנסים, אירועי חברה, מסיבות וכדומה. 

לביצוע הזמנת עוגיות מזל הכוללות את המסרים השיווקיים שלכם, והעמדתן לחלוקה בחינם בנקודות נבחרות במהלך האירוע, יש פוטנציאל חשיפה ממוקד ויעיל עבור העסק שלך, כאשר זהו שיווק ייחודי המפעיל את בלוטות הטעם של הלקוחות ביחד עם חשיפה למסרים שלך.

עוגיות מזל בהזמנה

עוגיות מזל בהזמנה לעסק שלך יכולות להיות פרסום ומיתוג מושלמים עבורך, במיוחד כאשר ניתן לשים בתוכן כל מסר שיווקי ומיתוגי קצר, או אפילו סדרת מסרים כזאת (אחת בכל עוגייה). 

עם עוגיות מזל בהזמנה אישית לעסק שלך, תוך התאמה אישית של המסרים בתוכן, תוכלו לקלוע לטעמו של קהל היעד שלכם גם במובן של טעם בפה, וגם לטעם השיווקי שלו ולערכיו.

ניתן לרכוש עוגיות מזל בהזמנה דרך האתר שלנו בכל כמות רצויה, כולל כמויות גדולות לקראת כנסים, אירועי חברה, תערוכות וירידים, בהם משתתפים אלפי אנשים. כל שעליכם לעשות הוא לעצב את המסר או המסרים השיווקיים, לבחור את הכמות הרצויות ולרכוש כאן באתר עוגיות מזל בהזמנה.

עוגיות מזל בהזמנה אישית

חברות רבות מנסות בכל פעם לחדש את המאמץ השיווקי שלהן, לפרוץ דרכים חדשות ויצירתיות להביא קהלים חדשים של לקוחות אליהם, ומנסות ערוצי פרסום שונים ומגוונים כדי להשיג מטרה זו.

הנה דרך שאולי לא חשבתם עליה: עוגיות מזל בהזמנה אישית. כן, מה שקראתם: עוגיות מזל. מהן עוגיות מזל בהזמנה אישית? ובכן, מדובר באותן עוגיות מזל סיניות ידועות, שהן סוג עוגייה חלולה ובתוכה פתק קטן עם מסר מהעתיד כביכול, אלא שכאן המסר מעוצב ומנוסח על ידיכם באופן אישי.

מומלץ כמובן להכין כמה סוגים או ואריאציות של עוגיות מזל בהזמנה אישית של החברה שלכם, הכוללות מגוון מסרים שיווקיים המשקפים את הערך שאתם נותנים ללקוחות ואת ערכי החברה בכלל. ניתן כמובן לשלב גם עיצובים גראפיים פשוטים בתוך הפתקים של אותן עוגיות מזל בהזמנה אישית.

זהו פרסום קטן, ממוקד – שיכול להגיע לאלפי אנשים, למשל במסגרת ירידים או כנסים, או להבדיל אירועי חברה ומעמדי מכירה שונים. כך תקשרו בין טעם חיובי בפה, לבין זיכרון שיווקי של המותג שלכם – באמצעות עוגיות מזל בהזמנה אישית.

עוגיות מזל לחתונה

כשאתם מתכננים את היום הגדול שלכם, יום החתונה, מן הסתם אתם גם מחפשים סוגים שונים של גימיקים ואטרקציות עבור מסיבת החתונה.

אחד הגימיקים שצברו פופולאריות בשנים האחרונות הינן עוגיות מזל לחתונה, הכוללות בתוכן ברכות ומסרים מהיום המשמח... 

ניתן כמובן לשים בתוך עוגיות מזל לחתונה כל מסר שעולה על הדעת, כולל מסרים משעשעים ומצחיקים שיעלו חיוך על פני הטועמים והאורחים של האירוע שיקבלו עוגיות מזל לחתונה שלכם. 

רוצים גימיק טעים עם ערך מוסף לחתונה שלכם? הזמינו דרך אתרנו עוגיות מזל לחתונה עוד היום!


עוגיות מזל לאירועים

גימיקים לאירועים בדרך כלל נמצאים בקטגוריה של צעצועים או אטרקציות שונות, עליהם יש עיצוב מיוחד או לוגו כלשהו.

אחד הגימיקים המיוחדים, המפעיל גם את בלוטות הטעם של אורחי האירוע, הינו עוגיות מזל לאירועים. עוגיות מזל סיניות לאירועים הן עוגיות חלולות שבתוכן פתקים עם מסר כתוב או מעוצב גראפית – וניתן למעשה לשים בתוכן כל מסר שאפשר להעלות על הדעת.

כדאי כמובן להתאים את רוח המסר או המסרים לרוח האירוע עצמו: אם מדובר באירוע עסקי, רצוי להפיק עוגיות מזל לאירועים עם מסרים עסקיים ברוח המסר השיווקי של החברה המזמינה; אם מדובר באירוע משפחתי, כדאי להזמין עוגיות מזל לאירועים עם מסרים המזוהים את המשפחה החוגגת (או אולי מסרים משעשעים ומצחיקים ברוח האירוע עצמו).

אין ספק כי עוגיות מזל לאירועים הינם אטרקציה טעימה וגימיק מדליק שיכול לתת טעם של עוד לבאי כל אירוע...