סכיני מטבח עם חריטה אישית

מעוניינים להעניק מתנה מיוחדת לעובד המצטיין של החברה? לחבר הטוב מתנה לקראת סיום שירותו הצבאי? לאדם יקר לכם שתחביבו הוא לבשל? במאמר זה נספק לכם את כל המידע הקיים אודות סכיני מטבח עם חריטה אישית. התחילו לקרוא.


סכיני מטבח – כי אי אפשר בלעדיהם

היום, כאשר קיימת מודעות כה גדולה לתפקיד האוכל בחיינו וכאשר תוכניות האוכל מקבלות מקום של כבוד במצעד הרייטינג הטלוויזיוני, יש אפשרות להפתיע אדם יקר ואהוב עם מתנה אישית שיכולה לשרת אותו תוך כדי שהוא מכין את אותם מאכלים האהובים עליו או על חבריו.: סכין מטבח עם חריטה אישית. כאן חשוב לקחת פסק זמן של מספר רגעים וזאת על מנת לחשוב על אותו אדם והמאכלים אותם הוא אוהב להכין וזאת על מנת להתאים עבורו את אותו סכין מטבח (או סכיני מטבח), אשר ישרתו אותו בצורה הטובה ביותר.


מייחדים את המתנה – סכין עם חריטה

אם אתם מעוניינים להעניק לאותו אדם יקר מתנה בלתי נשכחת, תוכלו להעניק לו סכין מטבח עם חריטה אישית. נכון להיום ניתן לחרוט את ההקדשה האישית כמעט על כל סכין מטבח כאשר שני הדברים החשובים עליהם תצטרכו להחליט טרם החריטה הם: 

  • סוג הסכין – בניגוד לעבר הלא רחוק בו ההיצע היה מצומצם ביותר ואנשים השתמשו בסכין מטבח אחת, כיום היצע סכיני המטבח גדול ומוצעים סוגים שונים של סכינים המתאימים למשימות שונות במטבח. כמו למשל סכיני שף, אשר מתאימים לשימושים רבים, סכין טורנה אשר אידיאלית לקילוף של ירקות ופירות, סכין פילוט דגים, סכין קליבר בה משתמשים בהכנת מאכלים שונים במטבח האסיאתי ועוד.

  • הקדשה – ההמלצה היא להחליט על הקדשה רק לאחר שמחליטים על סוג הסכין עליה תוטבע ההקדשה. שהרי, כל סכין ומידותיה וגודל המרחב עליו ניתן להטביע את ההקדשה. למשל, בסכין שף ניתן לחרוט כמות גדולה יותר של מילים בהשוואה אל סכין דקה. בנוסף, יש כאלו שמעוניינים לחרוט על ידית הסכין ואילו אחרים חורטים על להב הסכין. 


חריטה על סכין שף – כל שיש לדעת

נכון להיום, רוב האנשים מעדיפים לקנות סכין שף וזאת משום שהיא מאפשרת מגוון רחב של פעולות, כמו למשל  חיתוך, קיצוץ, הפרדת נתחי בשר ועוד. בנוסף, משום שמדובר על סכין גדולה, יש בה מקום רב יותר לחריטה. ניתן להחליט לחרוט על הסכין את שמו של מקבל המתנה, משפט מהחיים או משפט שהוא נוהג לומר. מתנה זו היא בהחלט מתנה מקורית עם אופי. דברים חשובים נוספים שכדאי לדעת הם שטכניקת החריטה על הסכין היא למעשה הבלטה של האותיות ולא צביעתן. החריטה עצמה נעשית בדרך כלל על הלהב ולמרות האטרקטיביות של החריטה על סכין זו או אחרת, הדבר הראשון שצריך להנחות אתכם בעת בחירת הסכין היא האיכות שלה. בהצלחה!