ממתקים ממותגים - זה טוב לעסקים

ממתקים ממותקים הם חלק בלתי נפרד מאסטרגטיית השיווק של מיטב החברות בארץ ובעולם. חשבו למשל על חברות תעופה; כצרכנים, אנחנו מתייחסים למוצרים הממותגים שלהם כחלק מהחוויה ותמיד זוכרים לקחת אותם הביתה.

באופן דומה, מלונות מקפידים למתג רבים מהמוצרים שלהם (חלוקים, מחברות, כלי רחצה ועוד). הם עושים זאת, למרות ובגלל שהאורחים שלהם לוקחים אותם הביתה, בגלל שבעיני הלקוחות זה פרמטר למידת ההשקעה של המלון בהם. ממש כמו הבריכה או הארוחות. המלון אמנם השקיע בחלוק אבל כעת הוא יזכור את החופשה שלו במקום בכל עת שילבש אותו.

בעולם תחרותי מתמיד, אותו העיקרון צריך לפעול בכל בית עסק שנותן שירות ללקוחות. לא צריך להיות גוגל או פייסבוק בכדי להעביר מסר יוקרתי וביטחון ללקוח. באמצעות ממתקים ממותגים תוכלו להעביר את החוויה הזו גם בתקציב שלכם.

הנה כמה סיבות ממש טובות להכניס ממתקים ממותגים לתקציב השיווק שלכם:
 

  1. אנשים אוהבים לקבל מתנות. פשוט. חלק בלתי נפרד מהחוויה שלנו כצרכנים היא לקחת כל הזדמנות בה ניתן לנו דבר מה בחינם, וזה טבעי ומהנה. ואגב, זה נכון גם לשכבות האמידות ביותר; חלק מאלמנט המשיכה של הטקסים הגדולים בהוליווד אלה שקיות המתנה המפוארות שערכן מגיע לעשרות אלפי דולרים. כמו כן, צרכנים נוטים להעריך יותר חברות שמעניקות להן דברים בחינם.
  2. המסר הנכון לאנשים הנכוניםאין לנו סבלנות לפרסומות מיותרות. בעידן הפופאפים וריבוי הפלטפורמות חשוב לנו יותר מתמיד לראות רק את מה שמעניין אותנו.  
    לכן, כשאתם מעניקים מתנה ממותגת אתם משקיעים בדיוק בקהל היעד שלכם ויכולים לצפות ליחסי המרה מעולים להשקעה. הודות לעיצוב הגמיש של המוצרים, תוכלו להתאים במיוחד את המסר לאירוע באם מדובר בקידום מכירות, במתנה לחג או בכל מטרה אחרת.
  3. בעולם הדיגיטלי שלנו, ממתקים ממותקים הן אחת מצורות הפרסום יחידות בהן הלקוח בא במגע פיזי עם הפרסום שלכם. זאת בניגוד למודעה או אתר שלא נשארת במודעות הלקוח יותר ממספר שניות.
    עשרות מחקרים שונים בתחומי הפסיכוליה החברתית והצרכנות, מגבים את הכלל הראשון של אנשי השיווק - אנשים זוכרים חווית ולא מילים.
    העולם הוא מקום עמוס ורווי בגירויים. כשהאורחים שלכם יעזבו את הכנס ויצאו ל"עולם האמיתי" הם לא יזכרו את הנאום בכנס או דווקא את המוצר שלכם מבין כולם – הם כן יזכרו את התחושה הטובה ועליית האנרגיה בעקבות הממתק.
  4. באופן דומה, אנחנו מגיבים באופן לא פורפוצינאלי להמתנה. אף אחד לא אוהב לחכות, במיוחד היום כשהתחרות בשוק עולה ויש יותר ספקים לכל שירות. תחושת המתנה היא סובייקטיבית, גם אם היא אורכת דקות ספורות, זה מרגיש כמו "נצח" ומשפיעה עלינו בהתאם. 
    כשאתם מניחים ממתקים ממותגים בחדר הקבלה, הממתינים מוצאים עיסוק ונהנים מהמוצר- באופן זה זמן המתנה מתקצר וכתוצאה מכך עולה מדד שביעות הרצון.
  5. אנחנו בוחרים במה שאנחנו מכירים. אחד האתגרים בשיווק כל מוצר או שירות הוא ביסוס אמון אצל הלקוח. זה מורכב משום שאנחנו סומכים (בעיקר) על המוכר והידוע. מהסיבה הזו ממש, כאשר את מעניקים ללקוחות פוטנציאליים כלי ממותג עם ממתק בתום פגישת מכירה או הצעת מחיר, אתם למעשה שולחים אותם עם תזכורת תמידית לעסק. הם יניחו אותו במשרד, ברכב, או ייקחו אותו הביתה. כשתתקשרו לשיחת ההמשך, הם יזכרו היטב מי אתם ויהיו יותר נכונים לחתום.
 

 הצוות שלנו מורכב רק מאנשים טובים שישמחו לעזור לכם למקסם את התקציב שלכם כהשקעה בעסק. דברו איתנו :)