מתנה לחג? שוקולד ממותג

החגים כבר כאן וזה בדיוק הזמן לפנק את העובדים והלקוחות שלכם במשהו מתוק לקראת החג...

מי מאיתנו לא אוהב שוקולד? ואם אתם מחפשים את הזמן המושלם לפנק את העובדים או הלקוחות שלכם בשוקולד - עכשיו זה הזמן.

פסח כבר כאן, יום העצמאות מתקרב ואתם כבעלי החברה יכולים לנצל את ההזדמנות הזאת להגיד תודה ללקוחות ולעובדים שלכם ולהמתיק להם את הרגע עם שוקולד איכותי עם מיתוג העסק שלכם.

למה מיתוג העסק חשוב?

פשוט מאוד - השוקולד הקטן הזה שאתם נותנים ללקוח, מביא איתו ערך גדול במיוחד שהלוגו שלכם מוטמע עליו בצורה אלגנטית.

הוא מוסיף לפרסום העסק, לקבלת ההכרה מצד הלקוחות או העובדים שלכם והוא כלי פרסומי לכל דבר ועניין. אם אתם מביאים ללקוח צנצנת שוקולדים, והוא מחלק אותה ללקוחות שלו, נוצרת כאן שרשרת פרסומית שמועילה בסופו של דבר לעסק שלכם!

איך בוחרים שוקולד ממותג לחג?

לפני שבוחרים שוקולד ממותג חשוב להבין מהו התקציב שלכם לצורך המשימה. אתם צריכים להבין לכמה אנשים אתם רוצים לחלק את המשימה ומה התקציב שעומד לרשותכם, בהתאם לכך תוכלו לקבל אומדן לגודל המתנה הממותקת והממותגת שתגישו ללקוח.

שוקולד קטן - במידה והשוקולד שתוכלו לחלק הוא קטן, מומלץ לבחור בשוקולד ארוז עם לוגו שקטן של העסק, ממש כמו שמחלקים לכם ב"ארומה".

שוקולד גדול - במידה ואתם יכולים להרשות לעצמכם לפנק קצת יותר, אפשר שלא למתג את השוקולד עצמו ולהטמיע את הלוגו שלכם דווקא על האריזה החיצונית הגדולה יותר.

לא משנה מה תחברו, הלקוחות והעובדים שלכם ישמחו לקבל שוקולד ממותג לקראת החג (והאמת שתמיד) בין אם זה שוקולד שתשלחו לו עד בית העסק (ללקוחות) או שתגישו רק ללקוחות שלכם שמגיעים אליכם למשרד - האפקט הוא חיובי.

תוודאו רק שהשוקולד שהזמנתם באמת עונה על הטעם שחיפשתם כדי שלא יהיו טעויות ;)